Oefeningen die je helpen om ontspanning in je lichaam te krijgen

Audio Oefening: Wandel meditatie

 

Audio oefening: Aandacht voor ongemak, spanning of pijn in je lichaam


Heb je klachten als een hoge ademhaling, spierspanning, stijfheid etc? Download dan de onderstaande oefening

Ademhalingsoefening Bij Stress
PDF – 111,3 KB 193 downloads

Heb jij het gevoel dat geleefd wordt en te weinig aan jezelf toekomt. Kijk via onderstaande oefening eens in welke gebieden dat speelt, in je leven? Dan kun je daar gericht mee aan de slag. Bewustwording is de 1e stap

Inzicht Oefening In Je Huidige Balans
PDF – 86,9 KB 182 downloads

Heb je een opgejaagd gevoel of spanning, die je kwijt wilt? 
Download dan de onderstaande oefening

Ademhalingsoefening Voor Ontspanning
PDF – 109,8 KB 184 downloads

 

Wil je begeleiding in je herstel?  Ervaar wat ik voor jou zou kunnen betekenen. Plan een vrijblijvend 'herstel gesprek' in. In dit gesprek van ongeveer 3 kwartier ontdek je wat ik voor jou kan betekenen en krijg je direct bruikbare tips en inzichten. Bij twijfel doen!
De koffie of thee staat klaar.


De Psoas spier is een opslagplaats voor emotionele spanning. Als deze diep liggende spier chronisch aangespannen is heb je het gevoel continue in 'gevaar' te zijn. Er ontstaan klachten als een zere of stijve (onder) rug, buikpijn, zere of stijve heupen, zere of stijve nek etc. Probeer de onderstaande oefening om meer ontspanning te krijgen. Deze is voor iedereen eenvoudig uit te voeren

Oefening Voor De Psoas
PDF – 59,8 KB 183 downloads